Останнім часом до КП «Гайсинводоканал» надійшло кілька запитань від абонентів:
-
Чого у нас сьогодні відсутні вода, а вчора була цілий день?
-
Чому в нашому будинку на першому та другому поверсі є вода, а на верхніх поверхах немає?
Хочемо надати роз’яснення. Вода подається населенню згідно графіка подачі води. Цей графік затверджується кожен рік. Також на підприємстві є графік подачі води який виконується у випадку збільшення дебіту питної води. Дебіт питної води – це та вода, яку наші потужності можуть підняти з свердловини.
І ось основні фактори чому ж у Вашій оселі відсутня вода:
-
У зв’язку з малим дебітом питної води введений один з графіків подачі води.
-
Проводяться незаплановані/планові ремонтні та/або аварійно-відновлювальні роботи.
-
Планове або аварійне відключення світла на насосній станції.
-
Ремонтні роботи ЖЕК або ОСББ.
-
Несправний фільтр.
Чому ж цей дебіт води такий важливий і від чого він залежить? Для КП «Гайсинводоканал» дуже важливо, що б води вистачало всім нашим абонентам. Але нажаль є фактори на які ми вплинути не можемо. Дебіт води сильно знижується це трапляється кожного року, особливо в літню пору року. Це пов’язано з високою температурою повітря, зменшенням кількості опадів та збільшенням використання води.
При проведені ремонтних робіт або відсутності електроенергії, вода з’явиться не відразу по завершенню робіт або відновленню електропостачання. Наприклад, якщо головна насосна станція мережені водопостачання залишається знеструмленою навіть 2-3 хвилини, цього достатньо, аби вода зникла з усієї мережі міста. На те, щоб водоканал наповнив цю мережу водою потрібно за 2 - 4 години. Наповнення відбувається поволі, щоб уникнути гідравлічних ударів, потім воді потрібно вистоятися і випустити повітря і ще з годину потрібно аби тиск в мережі стабілізувався.
Ще одна з причин відсутності води та зниження тиску, це резервуари води, які використовуються абонентами для запасу води. Резервуари використовують для зберігання харчової чи технічної води, можуть бути різного об’єму, обсяги коливаються від 100 літрів до декількох тон. Як правило, накопичувальні резервуари обладнані насосами чи насосними станціями. При відключенні електроенергії та/або проведенні ремонтних робіть на мережі водопостачання в системі спочатку падає тиск та поступово перестає поступати вода з насосної станції. Після відновлення водопостачання тиск в мережі поступово збільшується. Але в першу чергу вся вода мережі прямує в накопичувальні ємності, які обладнані насосами і тільки потім до всіх інших абонентів.
Висловлюємо щиру подяку мешканцям міста за проявлене терпіння та порозуміння під час цієї складної ситуації. Перепрошуємо за тимчасові незручності. Просимо Вас, шановні абоненти, у разі виявлення будь-яких несправностей мереж, звертайтеся в аварійну службу КП «Гайсинводоканал» за телефонами: 063-30-44-197, 096-87-11-581.
З повагою адміністрація КП «Гайсинводоканал»