Відповідальність за пошкодження пломби на лічильнику

        Лічильник води – це єдиний правдивий засіб обліку, який фіксує фактично спожиту воду. Власником індивідуальних приладів обліку водопостачання (лічильників) є абонент. А ось власником пломб є КП «Гайсинводоканал».

         САМОСТІЙНО РОЗПЛОМБОВУВАТИ ЛІЧИЛЬНИК СУВОРО ЗАБОРОНЕНО!

         Розпломбування та пломбування лічильників проводиться виключно контролером КП «Гайсинводоканал» із складанням відповідного акту, в окремих випадках розпломбування може проводити представник «Гайсинської ЖЕК» із обов’язковим складанням відповідного акту. Для розпломбування, опломбування, демонтажу, повірки, заміни засобу обліку води необхідно звернутися в КП «Гайсинводоканал» з відповідною письмовою заявою.

         Якщо уважно роздивитися лічильник можна побачити на ньому дві пломби:

    • Перша пломба знаходиться на самому лічильнику, її встановлюють на заводі-виробнику, це може будь свинцева чи пластикова пломба. Ця пломба розміщена на корпусі лічильника.

    • Друга пломба встановлюється на сам лічильник води, а також на всі складові вузла обліку змонтовані біля лічильника води. Ці пломби належать КП «Гайсинводоканал».

          Заводська пломба необхідна, щоб споживачі самостійно не проводили ремонт лічильника та не втручалися в механізми його роботи. Якщо дана пломба порушена, лічильник необхідно замінити на новий з заводською пломбою.

         Пломба КП «Гайсинводоканал» необхідна для виключення несанкціонованого споживання води. За період коли на лічильнику води була відсутня пломба, нараховується середньомісячне споживання або нормове споживання. Як саме буде проведений розрахунок залежить від того коли у Вас був контролер КП «Гайсинводоканал» останній раз, як довго лічильник перебував без пломби.

         Що робити при випадковому пошкодженні пломби лічильника КП «Гайсинводоканал»?

    1.  Необхідно не зволікаючи, звернутися в Центр обслуговування абонентів КП «Гайсинводоканал» за адресою: м. Гайсин вул. Паркова (Гагаріна) 31.

    2. Написати заяву на повторне опломбування лічильника з вказанням причини даної необхідності та Вашого номера мобільного телефону.

    3. Чекати контролера, який обов’язково Вам перетелефонує та домовиться про час приходу для опломбування лічильника.

    4. Оплатити опломбування лічильника та отримати перерахунок оплати за споживання води без лічильника.

         Ми наполегливо НЕ рекомендуємо абонентам приховувати факт пошкодження лічильника та/або пломбувальних засобів від працівників КП «Гайсинводоканал» оскільки в майбутньому при виявленні цих обставин в ході чергової/позачергової перевірки лічильника, абоненту буде здійснено перерахунок за нормою з дати останньої фактичної перевірки лічильника нашим працівником і до моменту проведення повторного опломбування.

         Якщо на лічильнику пошкоджена заводська пломба, абоненту необхідно написати заяву на заміну лічильника на новий с подальшим його опломбуванням нашим контролером.

         Якщо у лічильника вийшов міжповірочний термін, споживачу також необхідно замінити лічильник на новий або провести повірку лічильника в спеціалізованій лабораторії за власний рахунок.

         Згідно законодавства України, споживач зобов’язаний при наявності лічильника, кожен місяць передавати показники, не перешкоджати контролерам у  знятті контрольних показників, стежити за збереженням приладів обліку і не втручатися в їх роботу.

         Якщо у Вас виникла аварійна ситуація для ліквідації якої необхідно терміново розпломбовати лічильник води – Вам необхідно зв’язатися з Аварійною службою КП «Гайсинводоканал» за телефонами: 063-30-44-197,  096-87-11-581.

 З повагою адміністрація КП «Гайсинводоканал»