Абонентський відділ Центру обслуговування абонентів

 

        Сьогодні  КП «Гайсинводоканал» хоче ознайомити Вас з роботою Абонентського відділу. Цей відділ знають майже всі гайсинчани. Саме тут Вам допоможуть передати показник, здійснити оплату за спожиті послуги, здійснити перерахунок, замінити лічильник чи пломбу на ньому. Окрім того, наші фахівці виконують ще дуже багато роботи з документацією, звітами тощо. Також консультація проводиться за телефонами: 04334-2-13-40, 098-80-85-466.

        У відділі працюють 14 спеціалістів але найчастіше наші споживачі спілкуються з бухгалтерами Альоною Андріївною та Тетяною Миколаївною. До своєї роботи вони ставляться відповідально та намагаються знайти спільну мову з усіма споживачами. Звертаються різні люди і з різних питань. Наші спеціалісти,  часто зіштовхуються з агресією і нерозумінням абонентів. Але кожен із наших працівників завжди хоче допомогти абонентам, тому ми будемо вдячні, якщо ви проявлятимете розуміння та повагу до них.

        На цій роботі є плюси і мінуси. Найважче – це те, що весь час треба працювати з населенням, а люди бувають різні. Більшість привітні, доброзичливі та у когось може бути поганий настрій, особисті негаразди, але з більшістю наші спеціалісти знаходять спільну мову. Споживачі – це зазвичай різновікові групи населення, серед них  багато людей похилого віку. І кожному треба розповісти, порадити, пояснити, проконсультувати, до всіх знайти підхід. 

        Поряд із цим, керівництво дбає про створення комфортних умов для працівників та впроваджує в свою роботу сучасні технології.

        КП «Гайсинводоканал» цінує кожного працівника та дякує за сумлінне виконання своїх обов’язків.

З повагою адміністрація КП «Гайсинводоканал»